Lancia SOBCZYK CZĘSTOCHOWA Lancia SOBCZYK CZĘSTOCHOWA
      
Alfa Romeo Chrysler Dodge Jeep  
 
    www.lancia.pl        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 













Aktualności

   


2016-03-10
Mopar na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2016

  • Wybór ekskluzywnych akcesoriów do modeli Fiat, Jeep® i Alfa Romeo.
  • Wysokiej jakości produkty linii merchandisingowej marek Fiat, Alfa Romeo i Abarth.
  • Mopar Owner Centre - platforma EMEA dla klientów marek FCA.
  • Coraz bardziej zinformatyzowana Obsługa Klienta FCA, dzięki aplikacjom mobilnym oraz czatom na MyBrand i na Twitterze.
  • System UconnectTM LIVE: debiut nowej wersji z 7-calowym ekranem dotykowym HD z "efektem tabletu".
  • Mopar Vehicle Protection - "Feeling Good, Driving Happy".

Mopar®, wzorcowa marka jeśli chodzi o usługi, obsługę klienta, oryginalne części zamienne i akcesoria do samochodów marek koncernu FCA, uczestniczy w Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, który odbywa się w dniach od 3 do 13 marca. Na stoiskach, które goszczą marki Grupy, odwiedzający będę mieli okazję, aby z bliska poznać szeroką gamę produktów oferowanych klientom zarówno w chwili zakupu samochodu, jak i później, dając możliwość spersonalizowania auta poprzez ekskluzywne usługi i akcesoria.

Wybór ekskluzywnych akcesoriów do modeli Fiat, Jeep® i Alfa Romeo
Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, odwiedzający mogą podziwiać niektóre akcesoria montowane w modelach takich, jak: Fiat 500X, Fiat 500L, Fiat 124 Spider, Jeep® Renegade i nowa Alfa Romeo Giulietta: to tylko niewielka, aczkolwiek znacząca próbka dostępnych produktów, dedykowanych dla poszczególnych modeli, które harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną różnych samochodów, umożliwiając ich dowolne zindywidualizowanie.
Jeden z dwóch Fiatów 124 Spider wystawianych w Genewie, posiada cenne detale opracowane przez Mopar, które nawiązują do zabytkowego Fiata 124 Spider: od satynowanego, tylnego bagażnika poprzez lusterka premium silver, aż po nowe obręcze kół z wzorem historical. W bagażniku umieszczono komplet toreb podróżnych wykonanych z materiału Sonnenland. Poza tym, Mopar stworzył specjalną linię akcesoriów do 500‑ki X, aby jeszcze bardziej wyróżnić nowego SUV'a Fiata. W Genewie można podziwiać wersję Lounge, w białym kolorze nadwozia Gelato, wyposażoną w 18" felgi aluminiowe "Jet Black", obudowy lusterek  „carbon look", praktyczną kieszeń na tablet oraz stolik do pracy mocowany jest do fotela przedniego. Uzupełnieniem wyposażenia by Mopar są dywaniki z logo na metalowej płytce oraz kapy wentyli opon z napisem Fiat.
Na stoisku Fiata znajduje się również 500-ka L, wyposażona w oryginalne akcesoria Mopar, które podkreślają funkcjonalny i rodzinny charakter tego samochodu. Są to, na przykład, specjalny fotelik dziecięcy ułatwiający podróż z maluchami oraz, niezwykle praktyczny przy zagospodarowywaniu obszernego bagażnika, organizer, zabezpieczający przewożone przedmioty. Natomiast sportowego charakteru nadają sportowe nakładki na pedały oraz chromowana nakładka ochronna na próg.
Specjalne miejsce zarezerwowano również dla Jeepa® Renegade Trailhawk, najlepszego pod względem umiejętności terenowych. Na jego nadwoziu, zauważyć mozna spersonalizowane elementy w błyszczącej czerni: naklejka na drzwiach, przedni grill oraz lusterka.  Samochód posiada zawieszenie terenowe off-road,  a dzięki licznym akcesoriom, wchodzącym w skład pakietów akcesoryjnych, możliwa jest pełna personalizacja.
Wreszcie, na stoisku Alfa Romeo, odwiedzający mogą  podziwiać egzemplarz nowej Giulietty, wyposażonej w obudowy lusterek  z włókna węglowego.  Zaś na ścianie wystawowej, niektóre akcesoria przeznaczone do modeli Alfa Romeo 4C, Giulietta i Giulia. Dla tego ostatniego modelu dostępna jest kierownica z włókna węglowego i alcantary oraz obudowa lusterek i nakładka progowa, wykonane z włókna węglowego.

Wysokiej jakości produkty linii merchandisingowej marek Fiat, Alfa Romeo i Abarth
Odwiedzający Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie mogą poznać nową linię merchandisingową, przeznaczoną zarówno dla modeli Nowy Fiat 500 i Nowy Spider 124, jak i dla marek Alfa Romeo i Abarth. Wszystkie te przedmioty zostały zaprojektowane i wyprodukowane z myślą o miłośnikach marek FCA, w postaci ekskluzywnej kolekcji, która ma być wyrazem i propagatorem stylu życia, mającego zafascynować cały świat.
Na stoisku Fiata wyróżnia się 124 Spider, który satysfakcjonuje wymagania osób lubiących spędzać swój wolny czas w oryginalny i elegancki sposób. Na miejscu kierowcy nie można nie zauważyć skórzanych, dwukolorowych rękawiczek. Bardzo wygodnym dodatkiem jest komplet miękkich toreb podróżnych, wykonanych z materiału Sonnenland  (tego samego, z którego wykonany jest otwierany dach), z wykończeniami ze skóry. Wreszcie, specjalnie na bagażnik tylny, została zaprojektowana torba o sztywnej konstrukcji, pokryta skórą i materiałem Sonnenland. Ponadto, we współpracy z marką Italia Indipendent, stworzono ekskluzywne okulary dla niego i dla niej, które łączą charakterystyczne dla samochodu detale z oryginalną grafiką.
Na obszarze Mopar Store, zlokalizowanym w obrębie stoiska Fiata, pokazana jest również nowa kolekcja poświęcona 500-ce, zaprojektowana we współpracy z Centrum Stylu. Kolekcja spełniająca wymagania młodej publiczności, stale poszukującej nowości i ekskluzywności,  rozciąga się od przedmiotów trendy, takich jak bluzy z wszywką na słuchawki, które pozwalają wygodnie słuchać swojej ulubionej muzyki,  aż po modne gadżety dla kobiet, takie jak torby wykonane z technicznego materiału, wyróżniające się ekskluzywnym wzornictwem i wyposażone w „power bank", który pozwala naładować w każdej chwili swoje urządzenia multimedialne.

Swoje miejsce odnalazła również kolekcja Alfy Romeo, która opiera się na odnowionym pod względem graficznym logo marki. Przeznaczona dla wymagającego i dynamicznego klienta, ekskluzywna linia została zaprojektowana wraz z Centrum Stylu Alfa Romeo i składa się z wysokiej jakości produktów technicznych, wykonanych z wysokiej jakości materiałów, takich jak: włókno węglowe, aluminium czy Nycroteh.  Kolekcja Alfy Romeo składa się z kilku linii: od odzieży - której główny element stanowi wielowarstwowa, przeciwdeszczowa  kurtka softshellowa z odpinaną wiatrówką, którą można nosić też samodzielnie - przez linię akcesoriów z portfelami męskimi i specjalnymi breloczkami, aż do wyrobów ze skóry, które obejmują m.in. torbę „24 godziny unisex" z materiału technicznego i skóry, z wykończeniami ze szczotkowanego metalu.
Wreszcie, marka Abarth prezentuje w Genewie nową linię merchandisingową, która czerpie z kultowych skrzyń  z zestawami tuningowymi, będącymi od zawsze symbolem tuningu i osiągów. Prosta i w doskonałym stylu Abartha kolekcja wykonana jest z prawdziwego drewna sosnowego i obejmuje linię Office oraz linię akcesoriów Home&Design. W znajdującym się na stoisku Abartha Mopar Store, dostępne będą różne kolekcje wyprodukowane we współpracy z prestiżowymi markami, takimi, jak Breil i Kappa, jak również linia przeznaczona do 695 biposto. Ponadto, premierowo zostanie zaprezentowany zestaw przedmiotów inspirowanych Abarthem 124 spider, wykonanych ze szlachetnych materiałów oraz z wysokiej jakości wykończeń, jakie tylko produkty made in Italy mogą zagwarantować.

Mopar Owner Centre, platforma EMEA dla klientów marek FCA
Nagrodzony w ramach Key Interactive Awards Italiani, Mopar Owner Centre to platforma posprzedażowa marek FCA, udostępniająca klientom pełen wachlarz informacji na temat usług i przeglądów w samochodach Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth i Jeep.
Treści dostępne bez logowania - ponad 8.000 stron łatwo dostępnych z zakładek Usługi i Obsługa serwisowa - oferują pełen wachlarz  informacji na temat posprzedaży:  od usług po akcesoria, od części zamiennych po Obsługę Klienta, od produktów merchandisingowych po e-store (sklep on-line dla marek Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep® i Mopar) i dokumentację techniczną. Mopar Owner Centre jest aktywny w 22 krajach obszaru EMEA: we Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Luksemburgu, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Polsce, Portugalii, Szwecji, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Grecji, Maroko, Danii, RPA i Rosji, Serbii, Turcji, na Węgrzech i w Czechach.
Natomiast po zarejestrowaniu swojego samochodu, w prywatnej zakładce  "MyBrand" (my Fiat, my Lancia, my Jeep i my Abarth), klienci uzyskują dostęp do całości usług, do bogatych w treści i promocje stron oraz innowacyjnych usług. Zakładki "MyBrand" dostępne są w 15 krajach: we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii, Grecji, Danii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Irlandii, Szwecji i Szwajcarii.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie http://www.mopar.eu/eu/owner/

Coraz bardziej zinformatyzowana Obsługa Klienta FCA
Na Salonie Samochodowym w Genewie zostaną zaprezentowane również aplikacje Customer Care, takie, jak: "Ciao Fiat Mobile", "Lancia Everywhere Mobile", "Alfa Romeo InfoMobile", "I am Jeep® Mobile" i "Abarth24h Mobile", które w Europie zostały pobrane ponad 478.000 razy. Aplikacje te dostępne są bezpłatnie w 5 językach w 15 krajach, zarówno na App Store, jak i na Google Play. Aplikacje oferują łatwo i szybko dostępne potrzebne informacje oraz obsługę.
Jednocześnie, @Fiat Care, @Alfa RomeoCare, @Lancia Care e @Jeep Care to strony Twittera poświęcone obsłudze, gdzie klienci mogą znaleźć odpowiedź na swoje pytania, dzięki wsparciu specjalnego zespołu operatorów. Usługa dostępna dla klientów z Włoch, Francji, Niemiec i Anglii zostanie również rozszerzona do połowy 2016 roku na klientów z Hiszpanii.
Wreszcie, od połowy grudnia wzbogacono kanały, za pośrednictwem których klient może się komunikować z działem Obsługi Klienta, o czat. W zakładkach "MyAlfaRomeo" i "MyJeep®", znajdujących się na stronach fiat.it i alfaromeo.it, można rozmawiać na czacie z działem Obsługi Klienta: specjalny zespół operatorów przekazywać będzie w rzeczywistym czasie informacje na temat produktów i usług wszystkim klientom zarejestrowanym w „prywatnej" zakładce MyJeep i MyAlfaRomeo.

System UconnectTM LIVE
Od kilku miesięcy niezwykłe funkcje systemu  UconnectTM  wchodzą w zakres działalności Mopar.  Nowością w dziedzinie infotelematyki stanowią usługi UconnectTM LIVE, oferujące różnorodne funkcje w połączeniu  z trzema urządzeniami z ekranem dotykowym o przekątnej 5", 6.5" i 7" (ten ostatni stanowi absolutną nowość, ponieważ posiada 7" wyświetlacz HD z funkcją "tabletu").  Wspólna dla trzech systemów UconnectTM LIVE jest  dostępność systemu głośnomówiącego z technologią  Bluetooth, rozpoznawaniem głosu i licznymi opcjami muzycznymi, oprócz standardowego radia FM/AM. Kierowca może podłączyć swoje urządzenia muzyczne za pomocą USB lub poprzez dodatkowe wejście 3.5 mm (jack) oraz skorzystać ze „streamingu" muzyki poprzez Bluetooth z kompatybilnego smartfona. Dodatkowo, system jest wyposażony w czytnik SMS-ów za pomocą technologii "text to speech" dla wiadomości otrzymanych na kompatybilnych telefonach.  Na zamówienie dostępne jest radio cyfrowe  (DAB) i wbudowany system nawigacji 3D.

W najbliższych miesiącach, wyłącznie dla systemu UconnectTM 7'' HD LIVE, dostępne będą aplikacje "Apple CarPlay oraz Android AutoTM.
Apple CarPlay: Apple CarPlay umożliwia kierowcy korzystanie w samochodzie ze swojego iPhone'a w intuicyjny sposób. Apple CarPlay doskonale łączy  iPhone'a z wyświetlaczem i wbudowanymi sterowaniami w samochodzie.  Użytkownicy mogą dzwonić, mieć dostęp do ulubionej muzyki, wysyłać i odbierać SMS-y, uzyskać wskazówki dostosowane do warunków ruchu drogowego, jednocześnie pozwalając kierowcy pozostać skupionym na prowadzeniu samochodu.
Android Auto: Android Auto dostarcza informacji przydatnych kierowcy. Informacje są wyświetlane w formie prostych kart pojawiających się w razie potrzeby.  Funkcja ta umożliwia dostęp do: Google Maps z  systemem nawigacji wraz z komendami głosowymi, informacji na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym i pokazywaniem na wyświetlaczu konkretnego pasa ruchu; Google Play Music i wiele innych serwisów muzycznych; możliwości wykonywania i odbierania połączeń, jednocześnie trzymając ręce na kierownicy i oczy skierowane na drogę.
Android Auto i Google Play Music to zastrzeżone znaki towarowe Google Inc.

Na uwagę zasługują usługi  UconnectTM LIVE - wprowadzone po raz pierwszy dla  Fiata 500X w kwietniu 2015 - umożliwiające kierowcy wyświetlanie i sterowanie, na ekranie dotykowym, całą serią aplikacji, które zostały zaprojektowane i dostosowane do używania podczas jazdy, pozwalając kierowcy pozostać skoncentrowanym na drodze.  Przede wszystkim należy pobrać aplikację  UconnectTM LIVE z Apple Store lub zGoogle Play Store na swój smartfon.
UconnectTM LIVE przewiduje trzy makro kategorie w ramach których dostępnych jest wiele aplikacji: "infotainment", "navigation" oraz "oszczędność&wydajność". Pierwsza strefa umożliwia bezpośredni dostęp z ekranu dotykowego do „TuneIn Internet", radia posiadającego ponad 100.000 stacji radiowych z całego świata dostępnych przez Internet; „Deezer Internet music", zawierającego pond 35 milionów utworów; Reuters'a, aby zawsze być na bieżąco z najnowszymi informacjami z całego świata; Facebook'a i Twittera, aby zawsze być w kontakcie ze swoimi znajomymi. Dodatkowo można skorzystać z usługi eco:Drive, wielokrotnie nagradzanej aplikacji umożliwiającej obniżenie zużycia paliwa o 16% i zmniejszenie emisji spalin, dzięki osobistemu doradcy analizującemu w czasie rzeczywistym styl jazdy kierowcy.

Uconnect Radio Nav LIVE 5'' i Uconnect Radio Nav LIVE 6.5'' zawierają usługi TomTom Live z komendami głosowymi oraz informacjami o ruchu drogowym, aby każda podróż była prosta i wygodna dzięki app Uconnect LIVE. Kategoria Navigation, dostępna w samochodach wyposażonych w systemy UconnectTM 5'' Radio Nav LIVE i UconnectTM 6.5'' Radio Nav LIVE, oferuje usługi nawigacji  TomTom LIVE zawierającej komendy głosowe i informacje na temat ruchu drogowego na świecie. Dzięki bogatemu doświadczeniu w zakresie nawigacji TomTom, która zawiera najszersze źródło informacji na temat ruchu drogowego, z ponad 100 milionami kilometrów pomiaru ruchu drogowego zbieranych każdego dnia. Co dwie minuty systemy nawigacji są aktualizowane najświeższymi informacjami o ruchu drogowym. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce, UconnectTM podaje najszybsze trasy i najbardziej dokładne godziny przybycia na miejsce. Oprócz informacji o ruchu drogowym dostarczanych w czasie rzeczywistym, użytkownicy mogą korzystać z informacji dotyczących rozmieszczenia stałych i mobilnych radarów, usługi lokalnego wyszukiwania miejsc TomTom Search&Go oraz prognozy pogody w czasie rzeczywistym.

Dzięki kategorii " oszczędność&wydajność" Uconnect LIVE umożliwia również bezpośredni dostęp do my:Car, dzięki ostrzeżeniom w czasie rzeczywistym, przypomnieniom o przeglądach okresowych oraz interaktywnej instrukcji użytkownika, kierowca może lepiej zarządzać utrzymaniem i konserwacjom swojego samochodu. Kiedy smartphone jest podłączony przez Bluetooth, najważniejsze ostrzeżenia są automatycznie przesyłane na osobiste konto UconnectTM LIVE, dzięki czemu obsługa i użytkowanie samochodu stają się tak łatwe jak nigdy dotąd.

Mopar Vehicle Protection - "Feeling Good, Driving Happy"
„Mopar Vehicle Protection" oferuje kontrakty serwisowe gwarantowane przez Fiat Chrysler Automobiles, które zapewniają Klientowi całkowity spokój. W szczególności, linia personalizowanych usług Mopar Vehicle Protection oferuje, w atrakcyjnych cenach, różnorodne plany przeglądów i gwarancji rozszerzonej, zarówno w zakresie przebiegu, jak i czasu trwania, gwarantując, że samochód będzie zawsze w doskonałym stanie.  Dodatkowo klient może zawsze liczyć na rozbudowaną sieć serwisową, oferującą naprawy wykonywane przez wysoko wykwalifikowany personel, który używa tylko i wyłącznie oryginalnych części zamiennych.
Klient ma do wyboru następujące rozwiązania:

  • „Maximum Care", pokrycie gwarancyjne na podzespoły oraz części mechaniczne i elektryczne, wydłużające gwarancję kontraktową samochodu;
  • „Powertrain Care", pokrycie gwarancyjne na podstawowe podzespoły i części mechaniczne wydłużające gwarancję kontraktową samochodu na: silnik, skrzynię biegów i układ przeniesienia napędu; układ chłodzenia i zasilania paliwem.
  • „Easy Care ", usługi w zakresie przeglądów okresowych w konkurencyjnych cenach.
  • „Essential Care ", zaprojektowany dla samochodów po okresie gwarancji, obejmuje serię przeglądów kontrolnych i kupony rabatowe na części zamienne oraz akcesoria.

Dodatkowo, usługi pomocy drogowej dostępne na terenie całej Europy zapewniają spokój w podróży, a w przypadku sprzedaży samochodu, prawo do nabytego kontraktu serwisowego może zostać przeniesione na nowego właściciela.





 
 
 
 
· polityka prywatności    · informacje o cookies